Mijn reis

 4 Februari 2024

Om 8u30 's morgens sprak ik met mijn medestudenten af in de luchthaven van Zaventem. De eerste vlucht (30 minuten) bracht ons in Amsterdam (Schiphol), daar stapten we over naar een groter vliegtuig dat ons naar Aruba bracht (10 uur). 

Tijdens de lange vlucht zat ik in het midden, ik kon dus jammer genoeg niet naar buiten kijken. De plaatsen waren voorzien van kleine tv'tjes waarop je films kon kijken, games kon spelen zoals Tetris of Angry Birds, muziek kon luisteren én zelfs de vlucht kon meevolgen. 

Tijdens de vlucht kregen we ook meerdere maaltijden, we werden goed verwend. De eerste maaltijd was kippenworst met aardappelpuree en een potje tapas. Daarna kregen we als dessert een speculoosgebakje met een koffietje of theetje. De laatste maaltijd was een pizzastukje met een klein potje pasta en een soort speculoos tiramisu als dessert. 

Eenmaal we aankwamen in Aruba werden we opgehaald door Sabine, een Nederlandse vrouw die hier al wat langer woont. Zij is ook onze contactpersoon voor al onze vragen over het eiland. 


Hieronder kan je enkele foto's zien die ik genomen heb tijdens de vlucht. 


       

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geografie

Mijn stageplek